JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

tirsdag 3. august 2010

Her har det vært liten aktivitet i den siste tiden, men nå skal  jeg prøve meg litt videre.


Jeg har drevet en intens sying i en mnd tid. Var innom en butikk i Tønsberg og ble spurt om å sy vesker og puter. Her er en av veskene som er levert for salg.



Sydde også opp noen modeller av andre produkter. Inni denne har jeg notatblokk og penn.



Dette er en av putene som jeg sydde. Har sydd di i 50 x 50 og 40 x 60.
Så da ble det liten tid til annet enn jobb og sying. Har en familie som lar meg drive på og godt er det.
Det ble lite matlaging og husstell, men hvem dør av hybelkaniner og lite middagsmat.

Har nå vært to uker i Italia og koblet helt av. Fått masse sol og varme og mye god mat. Noe vin ble det også :o).
Så nå er vel hverdagen her igjen ganske snart.

- Marianne

Marianne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar