JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

onsdag 4. august 2010

Her sitter jeg og skal motivere meg for litt vasking av kjøkkenskap og diverse andre ting som virkelig trenger en vask. Men først tar jeg meg en tur innom venninnen min på den lokale stoff butikken. En fin unskyldning for å slippe vasking det.


Dette er også en av modellene jeg sydde opp for Sofies Villa i Tønsberg, men hun ville bare ha puter og vesker. Jeg har med større og større stress sett på dere som lager julegaver. Masse flotte ting og jeg har ikke startet. Men nå har jeg plutselig mange julegaver ferdige. Senking av stress skuldrene litt ivertfall :o).





Poser for å henge på badet eller putte undertøy i når man er ute å reiser og en hendig liten sak for å ha bind i. Det var en smart ting synes jeg da det ikke er alltid like ok at di ligger å "flyter" i vesken. Disse tingene sydde jeg når jeg gikk på kurs med AnnAKa.


Så da er noen julegaver i boks. Så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Ha en fin dag :o)

- Marianne


1 kommentar:

  1. Heisann!

    Koselig hilsen fra deg på bloggen min.Flotte ting du syr.
    Ser du vil være med på Gavevandring men da må du sende adr din på mail til meg.
    lappeline@hotmail.com så kommer pakken plutselig i posten.
    Ha en fin dag

    SvarSlett