JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

mandag 7. juni 2010





Hei Ny dag og nye muligheter
Endelig er det både sol og sommer og ikke minst, formen er mye bedre. Så nå kan jeg sy.
Jeg var så helig å kunne klare å være med på kurs med AnnaKa. Det var kjempegøy! Gav meg masse energi. Vi sydde smykketeppe og diverse poser. Bruker gamle skatter og andre rariteter. Lærte å sy sminkepung av gamle Bh. Så nå er julegavene klare for produksjon.








Her lærte vi å bruke mye gamle ting som mange har liggende i skuffer og skap. Vi bygde lag på lag og limte og sydde.
Så har noen av dere mulighet til å være med på kurs med AnnaKa så gled dere :o)

- Marianne

2 kommentarer:

  1. Ja! AnnaKa er hærlige. Har ikke hatt mulighet til å delta på hennes kurs enda, MEN eg har vært på kurs sammen med henne....
    Sprudlende hærlig dame med masse godt humør, med mange artige historier.....
    Og så ser eg på bilde at Hanne var på kurset hun også.... hun er en av de beste kursholderne eg vett om, her snakker vi om inspirasjon :oD
    Gleder meg til å få se produksjonen din :oD Ta MASSE bilder...... ha ha ha
    Ha en vidunderlig uke nå som formen e på vei tebage.

    klem hk

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke 12!! Det må du endre på profilen din !!!!!!! Jeg er 13!!Hadde du likt at jeg sa at du var 57 da eller?? :P Nei da... Bare tuller men du burde endre det... Siden jeg er 13 og ikke 12 :D:D <33

    SvarSlett