JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

onsdag 23. februar 2011

Vinterferie

Har tatt meg fri litt fra jobb dennne uka.Ikke det at barna akkurat trenger meg rundt seg lenger men det er ok med litt ekstra fri også. Planene er mange, men ikke alt blir gjennomført.




Har sydd ferdig vårduken og den er klar for levering til butikken. Det er morro og sy over papp. Har startet flere prosjekter og det går mye raskere når jeg bruker limpennen istedet for å tråkle.


Har kjøpt inn garn og er klar for litt strikking foran TV under VM sendingene. Votter som toves er alltid kjekt å ha liggende.


Har produsert noen som er klare for toving.

Ha en fin uke.
-Marianne


1 kommentar:

  1. Liker heksagon duken din, den er av slik karakter at tilogmed jeg kan klare å få en ferdig innen "rimelig" tid... ikkje at halvårs prosjekt altså.. ;oD hahaha
    God vm strikk :) gleder meg eg og.
    hk

    SvarSlett