JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

fredag 4. februar 2011

Februar HÆ!!!!! Hva med januar da?????

Ja di sier det er februar og glad er jeg for det altså :o) Sola skinner og jeg kan høre noen fugler kvitrer litt.
Hva har jeg gjort i januar da? Jo jeg har fulgt med på hva andre bloggere har drevet med. Rydding av syrommet var nødvendig for å kunne klare å starte opp med noe som helst. Det lå mange påtenkte prosjekter. Noen var bare å rydde unna og andre fikk ligge litt mere på vent.
Har startet opp et nytt kurs og der er det damer som syr glidelåser og trekanter. Strever med linjalen og har høye skuldre ved quilting. Men di har det morro og sier di koser seg. Da er det også ok å være lærer.


Sydde denne påskeduken av Litamor for å vise hva flyvende gjess kan brukes til. Så neste kurskveld ønsket di å lære disse "gjessene".


Et av prosjektene som lå på vent var juleboomen fra Northern Quilt. Nå er ivertfall hjertene tegnet på og klare til sying. Stoffene er valg og henger til tørk. Har lært at røde og hvite stoffer kan ende opp som røde og rosa stoffer.




Strikker på pulsvarmere innimellom. I helgen skal tanteongen min være hos oss og da blir det ikke tid til symaskinen. Da blir det noen runder med strikkepinnene og litt stichery.

Ha en fin helg.
-Marianne


1 kommentar: