JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

lørdag 3. april 2010

 Hei Ny dag og nye muligheter

Da har vi kommet oss langt inn i påsken. Har fått hode over vann etter omgangsyke og en travel innspurt til påsken. Hjemmepåske med øsende regn har da resultert i noen timer på syrommet.



Babyteppet som skal henge på Trådsnella (min lokale lappe butikk) er ferdig og klar til levering.



Fikk også sydd ferdig en pute fra Tilda. Jeg er så heldig at jeg har en mamma som er svært flink til å brodere plattsøm. Det er ikke jeg, så hun har brodert rosen for meg. Jobber nå med noen veggbokser, også med en flott brodert rose på.



Dette er et teppe som jeg kjøpte på Quiltegården for en tid tilbake. Sticheryene har vært ferdige en stund og nå har jeg fått sydd sammen teppet også. Det er nå klart til levering til Anne som er en kjempeflink quilter. Gleder meg veldig til å se resultatet.



Fikk en morsom pakke i posten fra Northenquilts. Det blir en duk i ganske så friske farger. Tror den ender som gave til en som har blitt 50. Den passer henne. Morro å sy ivertfall.


 
- Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar