JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

søndag 11. april 2010

Hei Ny dag og nye muligheter



Her skinner solen og glad er jeg. Vi ser snøen forsvinner og det spirer i hagen. Hadde noen gryende tulipaner og blomstrende krokuser helt til rådyrene var på besøk igjen. Ja, di er fine å se på, men di får ikke spise MINE tulipaner. Så nå har jeg skaffet meg netting og den skal opp. Jeg vil gjerne se tulipanene i år, fordi i fjor ble di også spist.
Men jeg tar en kaffe i sola først :-)





Denne flotte varianten  ble med meg hjem fra Hagemesse i går. Det var herlig med blomster og grønt igjen. Gleder meg til å starte med hagesesongen.                                                                                                                                              Så finner jeg nok noe tid til litt stichery etter hvert også. En fin kveld i vente med Rosenborgkamp på TV sammen med en kaffe og stichery.
Dette blir en god dag.




- Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar