JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

mandag 30. mai 2011

Kurshelg

Det er mye som skjer og blogging blir det ikke så mye av, men jeg syr da litt.
Et teppe som gis bort i konfirmasjon til helgen er klar. Teppe til teppeaksjonen er ferdig vasket og klar for stryking. Et annet ligger for sammensying. Samtidig som jeg syr så mye og ofte jeg kan på Sue Daily teppet mitt.


I helga var jeg på veske kurs med Inga Otnes. To flotte dager med 15 andre syglade damer.



Disse møtte oss på søndag. Di følte seg nok hjemme sammen med resten av kaklingen :o)


Her er min veske iferd med å komme sammen. Det ble svært mange forskjelige vesker utifra fargevalg.


Inga sine orginaler er slike. Morro å sy og selvsagt noe å lære, og det liker vi jo. Så nå er nytt kurs til høsten bestilt.
Ble nesten helt ferdig med vesken og har bare bunn og lukkekant igjen. Det er overkommelig å få gjort i løpet av uka.

-Marianne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar