JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

søndag 1. mai 2011

Bursdagsfeiringer

Her feirer vi bursdager. Min mann og datter fyller år og en feiring er over. I dag ventes 14 jenter, så nå er muffinsene bakt og pyntet.

Uken som kommer skal tilbringes på syrommet. Har flere prosjekter som mangler litt quilting og lukkekanter. Må ha et sengeteppe ferdig til konfirmasjon i juni.
Har en X linjal liggende som skal testes for min lokale butikk Trådsnella. Her står prosjektene i kø.
Sol ute og mange gjørmål etter vinter er ferdige, så da kan jeg sy litt.


Jeg har også vært på kurs og foredrag med Sue Daily og det var kjempemorro. Masse å lære og svær inspirerende. Dette var helt klart noe for meg. Jeg har allerede kjøpt dette mønstret og gleder meg.
Alltid hyggelig med kurs hos Kathrines Quiltestue. Hyggelige menesker og vi fikk servert nydelig lunsj. Mange fristelser når det gjelder handling også.


Dette teppet står på ønskelisten. Utrolig vakkert, med mange detaljer.




Bare se hvordan hun har sydd den fine detaljen.
Det er slike ting som er gull vert for meg når jeg går på kurs.



Her er en liten detalje av teppet jeg startet å sy. Jeg hadde nesten ikke tid til noe annet i påsken. Det er nesten slik at jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb for å kunne få sydd noen deler.

Så nå skal duker strykes og bord dekkes, for så å rydde syrommet. Nå skla jeg få sy litt :o)
Ha en fin 1. mai.

-Marianne




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar