JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

fredag 22. oktober 2010

Hei!

Nå er det lenge siden det har blitt noe blogging, men nå starter jeg opp igjen. Nevnte at jeg ønsket meg nytt fotoapperat til bursdagen min, men det dukket ikke opp. Så jeg klaget min nød til min mann og vips så var det et nytt apparat der. Må da legge til at jeg allerede hadde fått to flotte presanger fra mann og barn :O) Så nå er det bare å jobbe videre.

Hva jeg driver med nå da? Jo jeg syr modeller til utstilling i butikken Trådsnella.


Dette blir grytkluter fra et av di siste mønstrene til AnnAKa.


Dette er an av di siste Moa sine mønster klare til å rammes inn for å skape litt inspirasjon til jul.


Dette var morro å sy. Små julefigurer meg koselige uttrykk.

I morgen tar jeg turen til Oslo Quiltefastival sammen med to venninner. Der er det nok noen fristelser kan jeg tenke meg. Gleder meg til å se hva Quiltegården har med seg. Liker den butikken veldig godt.

Ha en fin helg med litt kulde og snø og masse kos.

-Marianne




1 kommentar: