JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

fredag 17. september 2010

Etterlysning

Takk for hyggelige hilsner ift gaver - på - vandring. Jeg har ikke fått sendt noen gave til to av dere. Så Berit`s kreative hjørne og Astrid sin, send meg adr deres slik at dere får det dere er lovet :o)
Send en mail til meg  marianne.arnesen@online.no

Ellers går jeg på kurs med Bente Tufte og koser meg med det. Kommer med bilder når jeg får fotoapperat. ( Har snart bursdag og håper å få ønsket oppfylt.) Det andre skulle tåle vann men det gikk dårlig i det Italienske havet.

Kurset er hos Kathrine Quiltestue og jeg klarte selvsagt å falle for fristelsen. Melde meg på en fantastisk BOM som jeg kan si noe mere om etter hvert. :o)  :o)

Denne kom i posten fra Northernquilts.no, så nå har jeg masse å jobbe med. Hvem snakker om å kjede seg!

Ha en fin helg. Jeg tar den på hytta med litt strikketøy, stichery og tur i skoge. Kanskje noen tyttebær også.

- Marianne

3 kommentarer:

  1. Den vesken blir fin - lilla er en tøff farge :-)

    SvarSlett
  2. Lykke til med den nye bomèn din og nyt helgen i store drag. Strikketøy hytte- og skogstur høres hærlig ut.

    klem hk

    SvarSlett
  3. Jeg har lagt inn bilde av gaven på bloggen min og takket for alt der, men sier også takk for fin gave her på bloggen din. Takk og takk ;o)

    SvarSlett