JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

tirsdag 20. mars 2012

Quiltetur til Bergen.

Fredag dro vi en gjeng med glade damer over til Bergen. NQF hadde årsmøtehelg. Det ble en morsom helg med mange inntrykk. Jeg deltok ikke på noe kurs eller foredrag, men fikk med meg noe forumer og årsmøte. Gledet meg mest over fantastiske butikker og mange fristelser.




Dette flotte teppet sydd og quiltet av Merete synes jeg var vakkert. Utrolig flott quiltet.



 

Jeg drømte om denne stoffpakken i to netter men klarte å reise uten å kjøpe den. Angrer litt men vet jeg kan få den hos Quiltegården ennå. Passer meg perfekt i farger og jeg liker kombinasjonen av stichery og lapper. Mønster av Lynnett Anderson.



Dette var mitt innkjøp. Hva stoffene skal bli til vet jeg ikke ennå, men di ropte etter meg og skinte VÅR. Julemønster med snømenn er en favoritt. Det andre sticherymønstret blir fin på en pose eller toalettmappe.




Jeg fikk første pakke fra Siw på Quiltegården med meg hjem. Det er Lynnett Andersons nye knappe bom. Sydde en til jul og koste meg med det. Er den helt ferdig???? Nei, men mangler BARE noen jojoer og sammensying. Får vel ta det før jeg begynner på denne da ;o)


- Marianne





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar