JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

torsdag 28. juli 2011

Så må vi gå videre og husk å gi en hånd å holde i,


Tankene mine går til di som er rammet av den grusome hendelsen i Oslo og på Utøya. Måtte alle ha en hånd å holde i og en skulder å lene seg inntil.

Har vært på litt ferie i Trøndelag og på hytta på Savalen. Det ble tid til endel håndsøm. Vesken med prosjekter var fylt til randen. Jeg er redd for å bli arbeidsledig :o).


Nå er 64 små firkanter ferdige og ni store. Da er det bare å få satt di sammen. Det blir et prosjekt etter at ferien er ferdig.



Fant disse på et dansk nettsted og måtte prøve di. Nå ligger di klare til Amanda prosjektet sammen med endel andre fargevarianter. Dette er morro og det blir raskt en mengde.



Måtte ta turen innom Lappemor på Tynset. Det er alltid hyggelig å stikke innom å se og slå av en prat.
Det er sikkert ingen stor nyhet for andre quiltere at jeg dro derfra med noe også :0)



Disse stoffene fra Lecien var akkurat kommet inn. Vakre julestoffer i en rødfarge jeg liker godt. Hva det blir ut av di vet jeg ikke.
Drar nå på to uker ferie til varmen i Spania. Prosjekter er med selvsagt, og vi får se hva jeg orker i 30 grader. Nå skal kroppen få påfyll av sol og varme slik at jeg orker en kald vinter. Gleder meg ;-)

-Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar