JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

lørdag 7. mai 2011

Lørdagsarbeide.

En dag med flere prosjekter. Det er deilig å kunne bruke dagen til det jeg vil. Solen har varmet og gir masse energi.


Jeg er ivrig på syingen av teppet jeg startet opp med på kurs med Sue Daily. Har her sydd snart 64 stk firkanter med runninger. Di fire ved siden av er klare for å plasseres i di 9 store firkantene.


Teknikken blir bedre og bedre for hvert bilde som blir sydd. Har laget klare mange som ligger på vent.




Disse er sydd over papp. Lærte mange gode triks for å få di penest. Det er en fordel å like system :o)


Selvsagt lar jeg meg friste av nye prosjekter. Dette kom med posten fra Quiltegården. Jule BOM fra Lynnet Anderson. Vi får se når dette blir. Det blir til en eller annen jul!!!!!

-Marianne



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar