JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

mandag 4. april 2011

April og solskinn.

Ute har solen trengt gjennom skyene og snøen smelter. Herlig og det bringer oss nærmere våren.

Fredag sist uke sydde en venninne og jeg fra kl 10 og utover. Det er ikke alltid like effektivt, men veldig hyggelig. Jeg jobber meg nedover listen med halvferdige ting.


Denne har jeg brodert for veldig lenge siden og nå er den ferdig. Er igang med en til.



Lørenskog quiltelag hadde et treff på lørdag hvor vi sydde flere tepper til Teppeaksjonen. Det var morro å se mange forskjellig varianter og veldig hyggelig og sosialt. Nytt treff er 21 mai.


En morsom variant med mange farger.


Denne uken blir brukt til å få flere halvferdige ting gjort. Tid til mye sosialt blir det også.


Tenkte å få sydd på låser i pungen og brilleetuiet og sydd en veske i samme variant. Her har jeg brukt Lynnett Anderson sine stoffer.

-Marianne





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar