JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

lørdag 19. mars 2011

Jula varer helt til påske!

Det heter seg at jula varer helt til påske og jeg har sydd litt juleduker. Rakk jo ikke det til jul så nå er di i produksjon.


Har sydd denne sammen med en venninne. Mangler quilting, så blir det noe nytt til neste jul.



Begge er fra Northen Quilt. Jeg har kost meg med å sy både denne og BOM fra di.



Fikk igjen maskinen fra reprasjon på fredag. Fikk quiltet noen sømmer på sommerduken min før det var tomt for undertråd. Og hva skjedde da!!! Mange løse deler faller ut av maskinen når lokket åpnes. Repratøren kan være glad han var lang unna. Det går ikke an å levere så dårlig jobb og kreve nesten to tusen kr. Dette får di høre. Så nå er det bare å legge maskinquiltingen til side igjen. Får sydd med min gamle maskin enkle sømmer. Har håndsøm som frister også.
Quiltedamer blir aldri arbeidsledig :o)

Ha en fin helg.
- Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar