JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

mandag 15. november 2010

Flott kurshelg og ny uke :o)

Har hatt en fin helg med sying. Kjempemorro å gå på kurs og kunne sitte og bare produsere. Det er morro å holde kurs også men koste meg veldig med å kunne sy litt selv også.


Jeg sydde på et teppe med strimler på 2 1/2". Noen med stichery og andre med ruter. Skal fortsette på produksjonen i dag. Det blir et slumreteppe som skal bli en konfirmasjonsgave.


Dette nydelige teppet laggde Kari. Det ble sydd sammen på søndag og mangler bare kant rundt.
To av di andre sydde denne varianten også, med ulike farger. Morro å se hvor forskjelige di ble.




Anne Lise syddde denne varianten. Blokken heter strykjern og er en gammel blokk. Hun ble også ferdig med en stor flott duk i løpet av helgen.
Jeg startet med en i julestoffer på slutten av søndagen. Må vel si at det var litt seint på dagen til å få spissene til å treffe helt. Så nå er det bare å starte opp med et friskt sinn.

Takk til alle damene på kurset for en flott helg sammen med dere. Hanne er en flott kursholder så jeg er klar for et nytt kurs :o).

Ha en strålende uke.

-Marianne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar