JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

onsdag 27. oktober 2010

Hei

Hektiske uker med nybegynnerkurs i lappeteknikk på to steder. Dette er morro :o). Jeg har nettopp avsluttet et i Nittedal med 5 deltakere. Det var et perfekt antall for å kunne gi noe til alle. Har nå startet et i Lørenskog også og her er det 10 deltakere. Og da er jeg litt mere svett!!! men det er morro å møte så mange ivrige damer.
Det blir ikke så mye tid til egen produksjon. Jobber nå med et teppe som jeg sydde på kurs med Bente Tufte. Håper å få på ramme på fredag. Blir nok noen bilder da.

For en tid tilbake fikk jeg to tepper tilbake fra quilting hos Anne Rønningen. Hun gjør en fantastisk jobb og jeg er fornøyd.




Jeg anbefaler Anne på det varmeste :o)

Ha en fin kveld.
-Marianne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar