JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

tirsdag 1. mars 2011

Symaskintrøbbel.

Det grusome har skjedd! Maskinen min vil ikke sy bra lengre. Jeg jobber med en vårduk i hvitt og skulle quilte den. Da "spytter" symaskinen olje eller noe annet svart og gjør den hvite tråden svart. Da var det bare å legge den bort.
Har en snill mann som puttet maskinen i bilen og tok den med til "doktoren" i dag. Jeg har en syavtale med en venninne på fredag og håper den kan være i hus til da. Men har min gamle maskin også og den duger.


Hadde en bestilling på en pute og fikk sydd denne uten for mye "søl". Måtte bare velge et annet alternativ ift knapphull.
Har en lunsj avtale nå og den blir levert.

-Marianne


1 kommentar:

  1. Kjedelig når slikt skjer.....da skulle en helst sydd alt mulig.
    Håper den blir frisk igjen snart
    Fin kveld ønskes deg
    Klem

    SvarSlett