JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

lørdag 20. november 2010

Julegavelaging.

Jeg har drevet å produsert noen gaver innimellom å holde kurs og gå på kurs. Og selvsagt noen andre plikter som jobb og husarbeid :o).

Tema for julegaver i år er toalett mapper i flere varienter.


Fredagen tilbrakte Rigmor og jeg ved symaskinen. Det er en hyggelig ting å gjøre. Da får vi løst noen verdensproblemer, drukket kaffe og produsert noe. Timene går så alt for fort.



Rigmor har sydd denne flotte duken som hun skal ha med seg på julemesser. Enkel og vakker i rødt og hvitt.

Helgen til nå er brukt til strikking av nisser og nå må jeg vaske litt. Mannen min står på kjøkkenet og produserer elg pølser. Det blir spennende å smake på. Etterpå skal vi lage leverpostei. Det er jo snart jul.
Må nok få sydd litt i morgen. Har planer om julegavehandling på mandag, så morgendagen blir nok brukt til å få satt opp en innkjøpsliste også.

Ha en fin helg.
-Marianne


1 kommentar:

  1. Kjekt å lage slike julegaver og at der er noen som setter pris på å få slikt
    Ha en kreativ helg forsatt
    Klem til deg

    SvarSlett