JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

tirsdag 4. mai 2010

Hei Ny dag og nye muligheter

Her ser dere resultatet fra en kurskveld hos Kathrines Quiltestue med Bente. Vi var 11 damer som var svært konsentrerte og ivrige på å lære disse søte små broderte rosene og bladene. Det var ikke lett! Skjønner god det Bente sa om at her trengs det øvelse :o)





 Dette her skal da etter hvert sys på diverse ting. Til nå er det bare i hodet mitt, men det blir vel til noe en dag. Passer perfekt til toalettmapper og som pynt på poser og vesker. Men må nok øve litt mere på lappen min.

-Marianne

1 kommentar:

  1. Hei Marianne, vett du? Dette kurset har eg og vært på til Bente :oD 2 ganger ;oD ....
    Det e heilt sant og eg storkoste meg begge gangene. Så eg har noen "små prøvelapper", men ikkje fått (tatt)tid til å lage noe mer ut av det. Det blir en dag eg får det føre meg....

    Quilten oppi i høyre hjørne hos meg er fra et av Bente sine kurs :oD
    Eg liker hennes kurs godt og går gjerne flere ganger for både inspirasjon og godt sosialt lag... ha ha ha (så lenge eg har barnevakt!).

    klem hk

    SvarSlett