JORDMORQUILT

Velkommen til min quilteverden.

onsdag 17. mars 2010

Hei Ny dag og nye muligheter

Ukene går så fort, og jeg tror som vanlig at jeg skal rekke å gjøre mye mere enn hva jeg gjør.




 Her driver jeg å syr baby teppet som Ana Ka har kommet med. Det skal være modell i butikken. Nå står yo yo for tur.



Her er vesken som står i siste Tilda hefte ferdig til levering.



Nest siste kurskveld og damene er svært ivrige. Her produseres det duker.



Morro å se på at di bruker mange forskjellige farger.



Her læres det å aplikere og sy rundt for hånd. Dette blir en flott duk i sarte farger som skal pryde kjøkkenet på hytta. Det er nå bare en kveld igjen, men med nye muligheter til høsten for nye kurs.                               


- Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar